Tänkvärda tankar och händelser i dag

Det som hänt här i dag att efter min sena frukost samtalade med min son som tillfälligt bor här om vad jag hade tänkt mig av livet och vad jag önskade mina urgoa ungar. Jag födde 4 ungar i relativ snabb takt 84-89 och sedan tänkte man att de skulle bli ett sammansvetsat gäng och ha glädje och lycka tillsammans eftersom de var i samma ålder och så önskade man att de skulle få uppleva kompis-skap med varandra och upptäcka världen tillsammans och aldrig känna sig allena någonsin. Men så blev det ju inte för efter 10 års äktenskap med deras far så blev jag knäckt totalt när han sa att han inte ville vara gift med mig längre,(miste allt jag försökt bygga upp som familj, jobb och hem.) som ledde till självsvält och sömnlöshet (var 162 och vägde 42kg, i.o.m. det gick jag ner till 158 som jag är i dag)och tillslut fick jag ge upp och lämna över ungarna till andra och då splittrades barnaskaran för socialen inte ville att de skulle bo ihop. Under de formbara tiden i sitt liv formade de sig efter de som tog hand om dem och jag jobbade på så hårt att bli bra så jag kunde ta hand om dem själv men det tog alldeles för lång tid att reparera sig från de 2 chocker jag var med om som var under loppet av 2 års tid, att de hann bli vuxna och inte alls sammansvetsade som jag hade velat. Efter att samtalat med honom om det så satte vi gång att städa. Efter det så gick han på kurs och jag till min älskade dator. Om det händer mer i dag och jag får nya tankar så skriver jag mer senare.

Published in: on oktober 15, 2007 at 3:58 e m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://annikadanielsson.wordpress.com/2007/10/15/tankvarda-tankar-och-handelser-i-dag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

